gracie22
Do³±czy³: 28 Mar 2024 Posty: 1
|
Wys³any: Czw Mar 28, 2024 19:29 Temat postu: Us³ugi generowania leadów |
|
|
Dla kadry kierowniczej organizacji sprzeda¿ spo³eczna powinna byæ czê¶ci± strategii. Kiedy pojawi³y siê media spo³eczno¶ciowe , wiele osób nie wiedzia³o, co z tym zrobiæ. Dzia³ marketingu zostawia³ go w szafce i wyci±ga³ co tydzieñ lub dwa. Publikowali co¶ na firmowej stronie i prosili wszystkich o polubienie, co najczê¶ciej nie przynosi³o dobrych rezultatów. Spo³eczno¶æ jest teraz wyra¼n± przewag± konkurencyjn± organizacji. Nale¿y to jednak traktowaæ jako strategiê, a nie taktykê. Kluczow± rzecz± w tej ksi±¿ce jest to, ¿e chcê pokazaæ, ¿e istnieje wyra¼ny zwi±zek miêdzy mediami spo³eczno¶ciowymi a potencjalnymi klientami i spotkaniami.
Jak zamierzasz wykorzystaæ media australijska lista e-mailowa spo³eczno¶ciowe do zbudowania ruroci±gu i uzyskania przychodów? Sprzeda¿ spo³eczno¶ciowa to nie komunikacja online, tu chodzi o dolary Mamy definicjê i metodologiê tego, co spo³eczne. Sprzeda¿ spo³eczno¶ciowa wykorzystuje Twoj± obecno¶æ i zachowanie w mediach spo³eczno¶ciowych do budowania wp³ywu, nawi±zywania kontaktów, rozwijania relacji i zaufania, które prowadz± do rozmów i interakcji handlowych. Strategia sprzeda¿y spo³eczno¶ciowej W³a¶ciwa strategia sprzeda¿y spo³eczno¶ciowej nie polega na komunikowaniu siê w Internecie, mówi Tim Hughes, lecz na dolarach i centach! Najwa¿niejsze jest to, ¿e napêdzamy interakcjê handlow±.
Organizacje znajduj±ce siê obecnie na szczeblu kierowniczym powinny móc powiedzieæ na posiedzeniach zarz±du, ¿e wydajemy „x” na marketing i uzyskujemy „y” z mediów spo³eczno¶ciowych. Nie chodzi o zdobywanie polubieñ, klikniêæ i wy¶wietleñ, ale o przychody. Powinni móc powiedzieæ, ¿e zarabiamy 10 milionów dolarów na korzystaniu z mediów spo³eczno¶ciowych. Chodzi o wdra¿anie strategii od góry do do³u, aby rzeczywi¶cie zrozumieæ, dlaczego s± w mediach spo³eczno¶ciowych. Porozmawiajmy o mediach spo³eczno¶ciowych w kategoriach klasycznej wystawy. Jako kupuj±cy wiesz, z jakim dostawc± chcesz rozmawiaæ. |
|